您在這裡

NEI-3001

NEI-3001
產品介紹

NEI-3001 features both unique solid UPOCC copper materials & fine UPOCC copper strands twisted with the individual Polyethylene insulation, and Air PE tube structure. This design minimizes the capacitance between conductors to approach accuracy in sound and maximized performance.
聲音特色

NEI-3001的聲底乾淨,在聲音線條的刻畫上也很明顯,加上UPOCC一貫有的優良解析力,使得3001的搭配性極好,精緻的聲音讓他即便在高階器材上也毫不失色。

定價:
8.400
售價:

販售商品皆為代理商公司貨,購買商品時會附上代理商的保固卡或保證書。

也請您詳細閱讀保固內容,以便瞭解自己的權益。

商品的保固期限自購買日 算起,視代理商的保固期限有一年或是兩年保固。